Ochranný polep kamínky k čelnímu sklu nepustí
Nové čelní sklo přijde u prémiových vozů na desítky tisíc korun. Na čalounění sedadel možná ušetříte, na discích kol také, ale čelní sklo je buď v pořádku, anebo není, a pak potřebujete nové. Existuje však ochranný polep, který vaše sklo bezpečně ochrání.
To si takhle frčíte svižně po dálnici a najednou se ozve podivné ťuknutí. Je vám jasné, že zvuk nevěstí nic dobrého. Pneumatika auta, které právě projelo kolem vás, vystřelila kamínek, ten se odrazil od vašeho čelního skla a zanechal na něm stopu v podobě praskliny, nebo dokonce důlku.
Obvykle se nepodaří zjistit, kdo vám nepěkný „dárek“ poslal, takže náprava zůstává na vás. Pokud následky neřešíte, původně malá puklina se může změnit v pavouka, jenž v krajním případě natáhne své dlouhé nohy přes celé sklo. Váš výhled se rázem zhorší a bezpečná jízda se mění v riskantní podnik. Ostatně podle vyhlášky nesmí vůz s poškozením čelního skla o průměru větším než dvoucentimetrovém a v dosahu stěračů, vůbec vyjet na silnici.
Trampolína na skle
Tohle se každým rokem přihodí desetitisícům řidičů. Pokud k nim nechcete patřit, ochranný polep čelního skla je účinné a zároveň jednoduché řešení. V AS Performance rádi pracujeme konkrétně s polepem DYNOflex renomované americké firmy STEK Automotive, která působí v oblasti vývoje ochranných materiálů již skoro půlstoletí.
V čem je kouzlo polepu této značky? Zákazníci si ho chválí, protože je extrémně odolný, sklo zpevní a chrání nejen před prasklinami, ale také před poškrábáním a skvrnami. DYNOflex je sofistikovaný vynález, který funguje de facto jako trampolína. Materiál, z něhož je vyrobený, totiž obsahuje velmi pružné vrstvy TPU, které cokoliv co přiletí, odrazí zase zpět. Respektive náraz rozloží a vezmou mu jeho údernost.
Ještě talentovanější, než jste si mysleli
Díky pružné povaze polepu ho tedy lze snadno instalovat i na zakřivené povrchy. DYNOflex je ale ještě podstatně šikovnější.
Umí odrazit 99 procent UV záření, a tak chrání pokožku cestujících a rovněž zabraňuje vyblednutí materiálů v interiéru vozu (samozřejmě při zachování propustnosti světla). A dodejme, že má hydrofobní povahu, takže nedovolí, aby se na skle vytvořily skvrny od vody.
Přejít zpět